REJESTRY PROWADZONE W KWP - Ewidencje i rejestry - KWP we Wrocławiu

Biuletyn Informacji Publicznej

Ewidencje i rejestry

  1. Dzienniki i ewidencje szkoleń
  2. Elektroniczny Dziennik Korespondencji
  3. Elektroniczny Rejestr Nakazów Doprowadzeń i Konwojów
  4. Ewidencja inwentarza żywego
  5. Ewidencje pobierania i zdawania przedmiotów przeznaczonych do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej/użycia lub wykorzystania przedmiotów przeznaczonych do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej
  6. Ewidencja ponadnormatywnego czasu służby
  7. Ewidencja pracy/służby w godzinach nadliczbowych
  8. Ewidencja procedury testu iskry przedmiotów przeznaczonych do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej
  9. Ewidencja przyjęć interesantów
  10. Ewidencja skarg, wniosków, petycji, listów, anonimów
  11. Ewidencja sprzętu gospodarczego i materiałów kwaterunkowo – gospodarczych.
  12. Ewidencja sprzętu i materiałów kulturalno- oświatowych.
  13. Ewidencja sprzętu i materiałów medycznych.
  14. Ewidencja sprzętu i materiałów techniki biurowej.
  15. Ewidencja sprzętu i materiałów techniki policyjnej.
  16. Ewidencja sprzętu informatycznego i materiałów teleinformatycznych
  17. Ewidencja sprzętu kwaterunkowego.
  18. Ewidencja sprzętu sportowego.
  19. Ewidencja sprzętu transportowego
  20. Ewidencja sprzętu żywnościowego i materiałów mundurowo - żywnościowych.
  21. Ewidencja środków finansowych w ramach Funduszu Wsparcia Policji na zakup sprzętu informatyki
  22. Ewidencja urlopów
  23. Ewidencja uzbrojenia
  24. Ewidencja wydawania i zdawania kart paliwowych
  25. Ewidencja wyjść w czasie służby/pracy
  26. Ewidencja wystawionych skierowań na badania, szczepienia
  27. Ewidencja zbiorów Laboratorium Kryminalistycznego.
  28. Ewidencja zdarzeń dotyczących służbowego sprzętu transportowego  
  29. Ewidencja zwolnień lekarskich
  30. Ewidencje biletów MPK
  31. Ewidencje wydanych upoważnień, uprawnień, zezwoleń, uprawnień etc. w związku wykonywanymi zadaniami służbowymi.
  32. Ewidencje: dowodów rejestracyjnych, numerów rejestracyjnych, numerów taktycznych, nalepek legalizacyjnych na szybę, znaków legalizacyjnych, dowodów technicznych sprzętu transportowego
  33. Książka pomiarów i ewidencji materiałów pędnych w zbiornikach
  34. Książka wydawania broni szkolnej
  35. Książka wykorzystania bezzałogowego statku powietrznego w Policji
  36. Książki (Ewidencje) pieczęci i stempli służbowych.
  37. Książki depozytu broni
  38. Książki doprowadzeń osób
  39. Książki dyspozytora
  40. Książki/Ewidencje napraw i obsługi technicznej
  41. Lista lekarzy i psychologów z rejestru Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu upoważnionych do przeprowadzania badań i wydawania orzeczeń dla osób ubiegających się o wydanie pozwoleń na broń
  42. Lista obecności
  43. Meldunek informacyjny – EMPIZ – elektroniczny meldunek o protestach, imprezach i zdarzeniach na terenie działania Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
  44. Policyjny rejestr imprez masowych (PRIM) - Informacje w sprawie bezpieczeństwa masowych imprez sportowych
  45. Rejestr Akt Postępowań Sprawdzających
  46. Rejestr badań przeprowadzonych urządzeniem elektronicznym do badania na zawartość alkoholu w wydychanym powietrzu
  47. Rejestr bezpieczeństwo systemów, sieci.
  48. Rejestr biegłych sądowych
  49. Rejestr bloczków mandatowych
  50. Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych
  51. Rejestr czynności w trybie art. 20 ust. 3 Ustawy o Policji
  52. Rejestr czynności w trybie art. 20 ust. 5a o Policji
  53. Rejestr decyzji Komendanta Wojewódzkiego Policji  we Wrocławiu w sprawie przyznania odszkodowania za doznany uszczerbek na zdrowiu w służbie
  54. Rejestr decyzji Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu w sprawie udzielenia ulg w spłacie nieopodatkowanych należności budżetowych
  55. Rejestr delegacji służbowych
  56. Rejestr depozytów samochodowych zabezpieczonych do postępowań przygotowawczych
  57. Rejestr dotyczący usług pocztowych dla KGP Warszawa.
  58. Rejestr ekspozycji zawodowych na zakażenie wirusem HIV, HBV i HCV;
  59. Rejestr kandydatów do służby na określonych stanowiskach lub w określonych komórkach organizacyjnych jednostek Policji
  60. Rejestr kandydatów do służby w Policji
  61. Rejestr kart FLOTA dla poszczególnych jednostek garnizonu dolnośląskiego Policji
  62. Rejestr kategorii czynności przetwarzania
  63. Rejestr kont klientów telefonów komórkowych oraz dostępu do sieci Internet.
  64. Rejestr książek kontroli pracy sprzętu transportowego/agregatu
  65. Rejestr łączy i kanalizacji teletechnicznych.
  66. Rejestr not korygujących
  67. Rejestr notatników służbowych
  68. Rejestr obsługa systemów informatycznych, dokumentacja ewidencyjna.
  69. Rejestr odmów wydania poświadczeń bezpieczeństwa
  70. Rejestr okresowych badań technicznych pojazdów,
  71. Rejestr Poleceń Księgowania
  72. Rejestr postępowań dyscyplinarnych
  73. Rejestr postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości przekraczającej kwotę 130000zł netto
  74. Rejestr prac, których wykonywanie powoduje konieczność pozostawania w kontakcie z substancjami chemicznymi, ich mieszaninami, czynnikami lub procesami technologicznymi o działaniu rakotwórczym lub mutagennym;
  75. Rejestr pracowników narażonych na działanie substancji chemicznych ich mieszanin, czynników lub procesów technologicznych o działaniu rakotwórczym lub mutagennym;
  76. Rejestr pracy miernika prędkości
  77. Rejestr pracy przyrządu kontrolno-pomiarowego (wideorejestrator)
  78. Rejestr protokołów powypadkowych
  79. Rejestr przedawnień należności publiczno-prawnych (depozyty broni, kary porządkowe,  kary pieniężne)
  80. Rejestr przesyłek miejscowych.
  81. Rejestr przesyłek nadanych w odniesieniu do zatrudnienia.
  82. Rejestr przesyłek nadanych, poleconych przychodzących i wychodzących.
  83. Rejestr przybytków i ubytków zbiorów bibliotecznych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, komend powiatowych i miejskich policji
  84. Rejestr reklamacji
  85. Rejestr rozkazów personalnych
  86. Rejestr skierowań na badania lekarskie
  87. Rejestr sprzętu łączności
  88. Rejestr szkoleń w dziedzinie BHP (wstępnych/okresowych);
  89. Rejestr telefonów komórkowych
  90. Rejestr udostępnień akt administracyjnych
  91. Rejestr udzielonej przez psychologa policyjnego pomocy w czynnościach policyjnych
  92. Rejestr upoważnień do kontroli
  93. Rejestr ustaleń w trybie art. 20 c Ustawy o Policji
  94. Rejestr wniosków -przedawnienie należności za pobyt w PDOZ
  95. Rejestr wydanych decyzji o umorzeniu, zawieszeniu i podjęciu postępowań sprawdzających
  96. Rejestr wydanych legitymacji
  97. Rejestr wydanych poświadczeń bezpieczeństwa
  98. Rejestr wypadków pozostających w związku z pełnieniem służby
  99. Rejestr wypadków przy pracy
  100. Rejestr wystawionych tytułów wykonawczych
  101. Rejestr wystawionych ulg w spłacie należności cywilno-prawnych
  102. Rejestr wystawionych upomnień - PDOZ
  103. Rejestr Zakupów Inwestycyjnych - prowadzonych w ramach I wyposażenia dla środków przydzielonych dla poszczególnych jednostek
  104. Rejestr zaświadczeń o odbyciu przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych
  105. Rejestry czynników szkodliwych dla zdrowia występujących na stanowisku pracy/służby;
  106. Rejestry faktur, umów, darowizn, zleceń
  107. Rejestry Szkód
  108. Rejestry w ERCDŚ (Elektroniczny Rejestr Śledztw i Dochodzeń): Rejestr Postępowań Sprawdzających, Rejestr Spraw Dochodzeniowych, Księgi dowodów rzeczowych narkotyków, amunicji i broni, pozostałych
  109. System Elektronicznej Sprawozdawczości w Policji – sprawozdania związane z: imprezami masowymi, zgromadzeniami publicznymi, operacjami policyjnymi, katastrofami naturalnymi, ćwiczeniami, alarmami szkoleniowymi, negocjacjami policyjnymi, działaniami minersko-pirotechnicznymi
  110. System Wspomagania Dowodzenia  – elektroniczny rejestr zdarzeń wymagających podjęcia działań przez Policję
  111. Wykaz aktów prawnych Komendanta Wojewódzkiego Policji
  112. Zestawienia ilościowo wartościowe przesyłek nadanych przez Pocztę Polską przez jednostki Policji woj. dolnośląskiego.

Metryczka

Data publikacji : 16.03.2007
Data modyfikacji : 10.01.2022
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba udostępniająca informację:
kom. Monika Lechiniak Wydział Prezydialny
Osoba modyfikująca informację:
kom. Monika Lechiniak
do góry