Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2016

Ogłoszenie o naborze nr 1029 z dnia 30 czerwca 2016 r. - inspektor do spraw: obsługi kancelaryjnej w Wydziale Prezydialnym - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 1029 z dnia 30 czerwca 2016 r.

DATA OGŁOSZENIA

30 czerwca 2016

DATA WYNIKU

04 sierpnia 2016

STATUS

Koniec naboru

Nazwa stanowiska:

Inspektor

Nazwa urzędu

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale

31-33 50-040 Wrocław

Wyniki naboru:

nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

 

WYBRANE OSOBY:

Anna Zadworna Wrocław

 

Treść ogłoszenia:


 

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 1029 z dnia 30 czerwca  2016 r.

Oferty do:  11 lipca  2016      

Wymiar etatu: 1     

Stanowiska: 1       

Status: Nabór w toku                          

Dodatkowe:               

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw: obsługi kancelaryjnej w Wydziale Prezydialnym

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Wrocław
 

ADRES URZĘDU:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 

WARUNKI PRACY

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- permanentna obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych

- praca siedząca i stojąca

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne

- naturalne i sztuczne oświetlenie

- wymuszona pozycja ciała

- praca przy monitorze ekranowa powyżej 4 godzin

 - obsługa urządzeń biurowych

- budynek przystosowany częściowo dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób z niepełnosprawnością ruchową np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy  

ZAKRES ZADAŃ

- koordynowanie i organizowanie zadań w zakresie przyjmowania, ewidencjonowania i dystrybucji korespondencji jawnej wpływającej do Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów i terminowego dostarczania ich do adresatów

- dokonywanie selekcji nadsyłanej korespondencji do Komendy Wojewódzkiej Policji  we Wrocławiu bądź skierowanej do Komendanta lub Zastępców Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, pod kątem pilności jej dostarczenia

- prowadzenie dokumentacji związanej z rejestracją wpływu i obiegu oraz dalszą dystrybucją przesyłek jawnych w Komendzie, w dzienniku elektronicznym oraz w innych przyjętych w Komendzie systemach ewidencji, w celu utrzymania aktualności i przejrzystości tych dokumentów

- bieżąca współpraca z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi w zakresie wyjaśniania wątpliwości dotyczących nadawcy lub adresata, błędów adresowych czy przesyłek omyłkowo przesłanych, w celu ustalenia stanu faktycznego i eliminowania błędów w tym zakresie

- prowadzenie dokumentacji dotyczącej odpraw służbowych Wydziału Prezydialnego KWP we Wrocławiu oraz Komendy

- sprawowanie zastępstwa na stanowisku inspektora w sekretariacie Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu oraz jego Zastępców

 

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

 

- wykształcenie: średnie

- doświadczenie zawodowe: 2 lata w pracy na stanowisku kancelaryjno-biurowym

- umiejętność współdziałania i komunikatywność

- umiejętność rozwiązywania problemów oraz działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych

- umiejętność analitycznego myślenia, podejmowania szybkich i trafnych decyzji

- zdolność koncentracji uwagi, odpowiedzialność i sumienność

- umiejętność ustalania priorytetów

- wysoka kultura osobista

-  samodzielność i kreatywność oraz bardzo dobra organizacja pracy swojej i innych

- dyspozycyjność, asertywność

- bardzo dobra znajomość struktury organizacyjnej urzędu i specyfiki jego działania

- bardzo dobra znajomość obsługi wszelkich urządzeń biurowych

- posiadanie obywatelstwa polskiego

- korzystanie z pełni praw publicznych

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE:

- ukończenie kursów lub szkoleń z zakresu obsługi kancelaryjnej albo postępowania z dokumentami jawnymi

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

- życiorys/CV i list motywacyjny

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

- kopie dokumentów potwierdzających ukończenie kursów lub szkoleń z zakresu obsługi kancelaryjnej albo postępowania z dokumentami jawnymi

 

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 11 lipca 2016 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres: 
    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr i Szkolenia 
    ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 
    lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,4000 (co stanowi kwotę 2 623,38 zł brutto) 
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. 

Metryczka

Data publikacji : 30.06.2016
Data modyfikacji : 04.08.2016
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Morzyński Wydział Prezydialny KWP we Wrocławiu
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Morzyński
do góry