Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2015

starszy inspektor ds. statystyki i obsługi policyjnych komputerowych systemów informatycznych w Wydziale Ruchu Drogowego - Ogłoszenie nr: 165767 (zastępstwo) - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 165767 
Data ukazania się ogłoszenia: 08-01-2015 
Na stanowisko: starszy inspektor 
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 

Status: nabór zakończony wyborem kandydata 

Wyniki naboru (osoby): 

Data publikacji wyniku: 11-03-2015 
 

Wybrany kandydat: Jakub Żaczkiewicz, Wrocław 

 

 

Treść ogłoszenia:


Ogłoszenie nr: 165767

Data ukazania się ogłoszenia: 08 stycznia 2015r.

 

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu

poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

starszy inspektor ds. statystyki i obsługi policyjnych komputerowych systemów informatycznych w Wydziale Ruchu Drogowego Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

 

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

 

ogłoszenie o naborze  w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

 

Wymiar etatu: 1

 

Liczba stanowisk pracy: 1
 

Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

                          ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

 

Miejsce wykonywania pracy: ul. Gen.I. Połbina 1, 54-151 Wrocław

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- wprowadzanie danych do systemów policyjnych w zakresie ruchu drogowego w celu prowadzenia ewidencji KSIP

- monitorowanie poziomu wykorzystania sprzętu specjalistycznego i efektów pracy policjantów w komórkach organizacyjnych pionu ruchu drogowego w jednostkach województwa dolnośląskiego

- monitorowanie realizacji wytycznych Komendy Głównej Policji w zakresie realizacji zadań pionu ruchu drogowego

- pobieranie i przekazywanie poczty Wydziału Ruchu Drogowego

- udział w przedsięwzięciach profilaktycznych w zakresie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, aktualizowanie strony internetowej WRD KWP Wrocław, tworzenie prezentacji multimedialnych w zakresie ruchu drogowego

- wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych, zastępowanie pracownika sekretariatu

- archiwizowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami

 

Warunki pracy   

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca biurowa w pomieszczeniu zamkniętym, oświetlenie naturalne sztuczne i naturalne, stanowisko wymaga samodzielności oraz zdolności analitycznych, praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk. Realizowane zadania wymagają samodzielnej organizacji pracy na zajmowanym stanowisku, w tym przestrzegania procedur i terminów wynikających z poleceń i przepisów wewnętrznych Policji.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne

- pomieszczenie biurowe na I piętrze w budynku nieprzystosowanym dla poruszania się osób niepełnosprawnych

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie ogólne

doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w administracji publicznej

 

Wymagania dodatkowe:

- przeszkolenie w zakresie wprowadzania danych i obsługi systemów policyjnych

- znajomość przepisów ustawy o ruch drogowym i aktów wykonawczych

- obsługa policyjnych systemów informatycznych (KSIP, SEWIK)

- umiejętność obsługi komputera, dobra znajomość środowiska Windows

- umiejętności analityczne

- umiejętności pracy w zespole

- umiejętności redagowania pism urzędowych

- prawo jazdy kat. B

- doświadczenie w zakresie wprowadzania danych i obsługi systemów KSIP, SEWIK, SES Pol

 

- Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- życiorys i list motywacyjny

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.

 

Termin składania dokumentów:  16  stycznia  2015

 

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Podwale 31-33  50-040 Wrocław

lub składać osobiście w siedzibie KWP we Wrocławiu – wejście od ul. Podwale 31-33 w dni powszednie od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 15.00

 

 

Inne informacje:

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,300 co stanowi kwotę 2 435, 99 zł brutto. O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail.  Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).

Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne.  KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

Metryczka

Data publikacji : 11.03.2015
Data modyfikacji : 17.06.2016
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk - Wydział Kadr i Szkolenia
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Morzyński Wydział Prezydialny KWP we Wrocławiu
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Morzyński
do góry