Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2015

inspektor ds. Policyjnego Rejestru Imprez Masowych – Sztab Policji - Ogłoszenie nr: 166405 - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 166405 
Data ukazania się ogłoszenia: 29-01-2015 
Na stanowisko: inspektor 
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 

Status: nabór zakończony 

Wyniki naboru (osoby): 

Data publikacji wyniku: 20-02-2015 
 

Wybrany kandydat: Jolanta Czekalska, Kątna 

 

 

Treść ogłoszenia:


Ogłoszenie nr: 166405

Data ukazania się ogłoszenia: 29 stycznia 2015r.

 

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu

poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

inspektor ds. Policyjnego Rejestru Imprez Masowych – Sztab Policji

Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

 

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

 

Wymiar etatu: 1

 

Liczba stanowisk pracy: 1
 

Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

                          ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

 

Miejsce wykonywania pracy:  Wrocław

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- realizowanie czynności zakresu gromadzenia, przetwarzania i analizowania korygowania nieprawidłowości informacji w Policyjnym Rejestrze Imprez Masowych dotyczących działań Policji związanych z zabezpieczeniem przez jednostki i komórki organizacyjne KWP we Wrocławiu imprez, protestów, innych zdarzeń mających wpływ na stan bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz przejazdów ich uczestników

- współpraca z komórkami KWP we Wrocławiu właściwymi w sprawach BHP i medycyny pracy w zakresie terminowego realizowania tych zagadnień w Sztabie Policji KWP we Wrocławiu   
- obsługa kancelaryjna Sekcji Operacji Policyjnych i Zarządzania Kryzysowego, w tym prowadzenie spisów archiwizacyjnych w zakresie operacji policyjnych

- opracowywanie tygodniowych informacji o imprezach, protestach i zdarzeniach mających wpływ na stan bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie woj. renie woj.dolnośląskiego th informacji o imprezach, protestach i zdarzeniach mających wpływ na stanm bezpieczeństwa ch w zakresdolnośląskiego – podczas nieobecności osoby realizującej zadnie

- rozliczanie w PRIM operacji i podoperacji na szczeblu wojewódzkim wraz z osobą odpowiedzialną za przygotowanie dokumentacji danego zabezpieczenia

 

Warunki pracy   

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca biurowa – siedząca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym

- stanowisko wymaga bardzo dobrej komunikatywności, odpowiedzialności oraz znacznej samodzielności i skrupulatności w realizacji zadań

- praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne

- praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy

- obsługa urządzeń biurowych

- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu. Stanowisko pracy inspektora ds. PRIM  usytuowane jest na II piętrze budynku KWP we Wrocławiu 

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego (półtora roku) w administracji

 

pozostałe wymagania niezbędne:

- umiejętność pracy na komputerze ze znajomością pakietu Microsoft Office

- podstawowa znajomość aktów prawnych w zakresie bezpieczeństwa imprez masowych, BHP i medycyny pracy

 

Wymagania dodatkowe:

- wykształcenie wyższe

- przeszkolenie w zakresie BHP i medycyny pracy

 

- Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- życiorys i list motywacyjny

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie, kwalifikacje itp.

 

Termin składania dokumentów:  09 luty  2015

 

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Podwale 31-33  50-040 Wrocław

lub składać osobiście w siedzibie KWP we Wrocławiu – wejście od ul. Podwale 31-33 w dni powszednie od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 15.00

 

 

Inne informacje:

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2 342,30 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,250).

O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail.  Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).

Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne.  KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

 

Metryczka

Data publikacji : 23.02.2015
Data modyfikacji : 17.06.2016
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk - Wydział Kadr i Szkolenia
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Morzyński Wydział Prezydialny KWP we Wrocławiu
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Morzyński
do góry