Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2015

inspektor ds. gospodarki sprzętem i materiałami techniki policyjnej w Wydziale Zaopatrzenia - Ogłoszenie nr: 166782 - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 166782 
Data ukazania się ogłoszenia: 10-02-2015 
Na stanowisko: inspektor 
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 

Status: nabór zakończony wyborem kandydata 

Wyniki naboru (osoby): 

Data publikacji wyniku: 07-04-2015 
 

Wybrany kandydat: Andrzej Janicki, Wrocław 

 

Wynik naboru:


Ogłoszenie nr: 166782

Data ukazania się ogłoszenia: 10 luty 2015r.

 

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu

poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

inspektor ds. gospodarki sprzętem i materiałami techniki policyjnej w Wydziale Zaopatrzenia

Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

 

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Wymiar etatu: 1

 

Liczba stanowisk pracy: 1
 

Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

                          ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

 

Miejsce wykonywania pracy:  Wrocław

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- zaopatrywanie jednostek i komórek organizacyjnych KWP w sprzęt i materiały, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb Laboratorium Kryminalistycznego i techników kryminalistycznych

- realizowanie zamówień oraz umów zawartych z kontrahentami KWP w zakresie swojego działania oraz bieżące monitorowanie ich przebiegu i ostateczne rozliczenie, w tym sporządzanie dokumentacji w zakresie zastosowania kar umownych dla kontrahentów

- realizowanie planu rzeczowo-finansowego zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych i dochowaniem należytej staranności, w tym sporządzanie projektów umów oraz dokumentów związanych z udzieleniem zamówienia publicznego

- prowadzenie rozliczeń finansowych

- sporządzanie dokumentów związanych z dystrybucją składników majątkowych do jednostek organizacyjnych KWP we Wrocławiu oraz KMP i KPP oraz ewidencjonowanie wytwarzanych dokumentów

- sporządzanie sprawozdań i analiz w zakresie składników majątkowych znajdujących się w zasobach  magazynowych

- przygotowywanie danych umożliwiających planowanie rzeczowo-finansowe dla jednostek Policji

woj. dolnośląskiego i ich analiza

- prowadzenie w systemie komputerowym ewidencji sprzętu i wyposażenia techniki policyjnej oraz sporządzanie dokumentacji obrotu materiałowego i przychodowo-rozchodowej

 

Warunki pracy   

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku

- praca wymaga szczególnej koncentracji

- praca pod presja czasu

- praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne

- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy

- praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu

- obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, drukarka, fax, telefon)

- budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę

- praca na poziomie III piętra

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze zamówień publicznych

 

pozostałe wymagania niezbędne:

- komunikatywność

- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office

- znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych i rachunkowości  

 

 

- Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- życiorys i list motywacyjny

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie, kwalifikacje itp.

 

Termin składania dokumentów:  20 luty  2015

 

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Podwale 31-33  50-040 Wrocław

lub składać osobiście w siedzibie KWP we Wrocławiu – wejście od ul. Podwale 31-33 w dni powszednie od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 15.00

 

 

Inne informacje:

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2 091, 20 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,116).

O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail.  Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).

Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne.  KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

 

Metryczka

Data publikacji : 07.04.2015
Data modyfikacji : 17.06.2016
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk - Wydział Kadr i Szkolenia
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Morzyński - Wydział Prezydialny Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Morzyński
do góry