Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2015

starszy inspektor ds. realizacji zadań ustaleniowo - statystycznych i prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych w Wydziale Techniki Operacyjnej - Ogłoszenie nr: 168803 - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 168803 
Data ukazania się ogłoszenia: 17-04-2015 
Na stanowisko: starszy inspektor 
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 

Status: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata 

Wyniki naboru (osoby): 

Data publikacji wyniku: 26-05-2015 
 

Wybrany kandydat: Wojciech Guzdek, Wrocław 

 

Treść ogłoszenia:


Ogłoszenie nr: 168803

Data ukazania się ogłoszenia:  17 kwietnia 2015r.

 

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Dolnośląski Wojewódzki Policji we Wrocławiu

poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

starszy inspektor ds. realizacji zadań ustaleniowo - statystycznych i prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych w Wydziale Techniki Operacyjnej

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

 

Wymiar etatu: 1

 

Liczba stanowisk pracy: 1
 

Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

                          ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

 

Miejsce wykonywania pracy: Wrocław

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- prowadzenie Rejestru upoważnień udzielonych policjantom Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu na podstawie art.20c ust.2 oraz 20da ust.1 pkt.1 ustawy z dnia 06 kwietnia 1990 r. o Policji, wykonywanie czynności związanych z bieżącą aktualizacją wydawanych i cofanych upoważnień

- wykonywanie zadań związanych z realizacją ustaleń internetowych oraz pozyskiwaniem innych informacji z dostępnych baz danych

- administrowanie i pełnienie nadzoru technicznego nad wybranymi systemami informatycznymi działającymi wewnątrz wydziału

- prowadzenie wewnątrz wydziałowych baz danych, sporządzanie statystyk, analiz, wizualizacji oraz wykonywanie archiwizacji dokumentacji

- prowadzenie audytu używanego przez wydział oprogramowania komputerowego, jego aktualizacja oraz interpretacja umów licencyjnych z tym związanych

- bieżące analizowanie wykorzystania stanowisk informatycznych w celu ich optymalnego wykorzystania

- archiwizowanie wewnątrz wydziałowej dokumentacji

- pomoc w prowadzeniu wewnątrz wydziałowej gospodarki materiałowej, udział w komisjach inwentaryzacyjnych 

 

 

Warunki pracy   

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca biurowa w systemie jednozmianowym

- praca głównie w pozycji siedzącej

- praca polegająca na obsłudze sprzętu komputerowego

- praca wymaga dużej uwagi i skupienia

- możliwość okresowej realizacji zadań w terenie

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne

- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym

- praca przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy

- praca na IV piętrze budynku- do III dojazd windą, następnie na piętro IV wejście po schodach

- praca w budynku przystosowanym dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd pod windę

- brak toalety przystosowanej dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego (półtora roku) pracy w obszarze informatyki

 

pozostałe wymagania niezbędne:

- przeszkolenie informatyczne

- znajomość obsługi programów komputerowych oraz sprzętu informatycznego

- prawo jazdy kat. B

- znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym A

- umiejętność obsługi sprzętu informatycznego, organizacji pracy własnej

- kreatywność, samodzielność, komunikatywność

- umiejętność współpracy

- dyspozycyjność

- umiejętność samodzielnego wykonywania analizy i wyciągania konstruktywnych wniosków

 

Wymagania dodatkowe:

- wykształcenie wyższe

- przeszkolenie specjalistyczne w zakresie tworzenia i użytkowania baz danych w systemie informatycznym, umiejętność tworzenia użytkowych programów komputerowych

- płynne poruszanie się w środowisku komputerowym zarówno w zakresie obsługi, eksploatacji i tworzenia oprogramowania informatycznego na potrzeby wydziału

- posiadanie Poświadczenia Bezpieczeństwa dającego rękojmie zachowania tajemnicy w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzula co najmniej „poufne”

- znajomość języka angielskiego na poziomie B1

- znajomość nowoczesnych technik i technologii

- co najmniej 2 lata pracy w resorcie MSW w obszarze informatyki i korzystania z baz danych resortu MSW

 

 

- Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- życiorys i list motywacyjny

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

- kopia prawa jazdy

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie, kwalifikacje, umiejętności itp.

 

Termin składania dokumentów:   27 kwietnia  2015

 

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Podwale 31-33  50-040 Wrocław

lub składać osobiście -  za potwierdzeniem odbioru - w siedzibie KWP we Wrocławiu – wejście od ul. Podwale 31-33 w dni powszednie od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 15.00

 

Inne informacje:

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,466 co stanowi kwotę 2 747,04 zł brutto. O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).

Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne.  KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

 

 

Metryczka

Data publikacji : 26.05.2015
Data modyfikacji : 17.06.2016
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk - Wydział Kadr i Szkolenia
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Morzyński - Wydział Prezydialny Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Morzyński
do góry