Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2015

inspektor ds. budżetu i analiz w Wydziale Finansów - Ogłoszenie nr: 174299 (zastępstwo) - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 174299 
Data ukazania się ogłoszenia: 20-10-2015 
Na stanowisko: inspektor 
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu 
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 

Status: decyzja kandydatki/kandydata o rezygnacji z objęcia stanowiska 
 

 

Treść ogłoszenia:


Ogłoszenie nr:  174299

Data ukazania się ogłoszenia: 20 października 2015 r.

 

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji

poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

inspektor ds. budżetu i analiz w Wydziale Finansów

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%

 

ogłoszenie o naborze  w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

 

Wymiar etatu: 1

 

Liczba stanowisk pracy: 1
 

Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

                          ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

 

Miejsce wykonywania pracy: Wrocław

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- sporządzanie projektu planu wydatków budżetowych a także opracowywanie rocznego planu wydatków budżetowych KWP, KMP, KPP, CBŚ oraz dokonywanie  zmian tego planu

- dokonywanie okresowej analizy wydatków poprzez sporządzanie zaangażowania wydatków budżetowych oraz analiz dotyczących poziomu dodatków służbowych i średnich płac

- opracowywanie rocznego harmonogramu wydatków budżetowych oraz sporządzanie miesięcznego zapotrzebowania na środki finansowe przy wykorzystaniu specjalistycznego programu TREZOR

- na podstawie przeprowadzonych analiz list płac, wykorzystania środków z akredytywy sporządzanie not księgowych w celu przekazania środków do KPP i KMP, sporządzanie odpisu i korekt na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

- sprawdzanie wniosków dotyczących rozpoczęcia procedur przetargowych z planem finansowym oraz planem zamówień publicznych

- analizowanie wniosków personalnych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu określenia wysokości skutków finansowych proponowanych zmian w wynagrodzeniach i uposażenia tych osób 

- uczestniczenie w procesie tworzenia planu finansowego jednostki na kolejny rok budżetowy poprzez sporządzanie kalkulacji w celu dokonania podziału przyznanych środków na poszczególne pozycje budżetowe

- dokonywanie rozliczenia kosztów utrzymania przez KWP komórek Zakładu Emerytalno-Rentowego, przygotowywanie dokumentów finansowych do przekazania do archiwum 

 

 

Warunki pracy   

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca biurowa w siedzibie urzędu przy wykorzystaniu komputera

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne

- praca częściowo przy sztucznym oświetleniu

- ograniczona możliwość poruszania się po budynku, brak możliwości dojazdu do windy, brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w finansach

 

pozostałe wymagania niezbędne:

- znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o służbie cywilnej

- szczegółowa znajomość klasyfikacji budżetowej

- umiejętność interpretacji przepisów

- umiejętność selekcji informacji, analitycznego i logicznego myślenia

- umiejętność samodzielnego sporządzania analiz ekonomicznych

- umiejętność współpracy w zespole, organizacji pracy własnej

- umiejętność obsługi programów komputerowych typu Word, Excel, Outlook Express

 

Wymagania dodatkowe:

- 1 rok pracy w obszarze finansów publicznych

- umiejętność obsługi programu TREZOR

 

- Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- życiorys i list motywacyjny

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

- kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie, kwalifikacje, uprawnienia itp.

 

Termin składania dokumentów: 26 października 2015

 

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Podwale 31-33  50-040 Wrocław

lub składać osobiście -  za potwierdzeniem odbioru - w siedzibie KWP we Wrocławiu – wejście od ul. Podwale 31-33 w dni powszednie od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 15.00

 

Inne informacje:

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,467 co stanowi kwotę 2 748,92 zł brutto. O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).

Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne.  KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

 

Metryczka

Data publikacji : 24.11.2015
Data modyfikacji : 16.06.2016
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk - Wydział Kadr i Szkolenia
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Morzyński - Wydział Prezydialny Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Morzyński
do góry