Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2014

inspektor ds. gospodarki materiałami techniki biurowej w Wydziale Zaopatrzenia (0,5 etatu) - Ogłoszenie nr: 159004 - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 159004
Data ukazania się ogłoszenia: 28-03-2014
Na stanowisko: inspektor
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław


Status: żaden kandydat nie spełniał wymagań formalnych

 

 

Treść ogłoszenia:


Ogłoszenie nr: 159004

Data ukazania się ogłoszenia: 28 marca 2014

 

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji

poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

inspektor ds. gospodarki materiałami techniki biurowej w Wydziale Zaopatrzenia

Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Wymiar etatu: 0,5

 

Liczba stanowisk pracy: 1
 

Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

                          ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

 

Miejsce wykonywania pracy: Wrocław

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- prowadzenie ewidencji materiałów biurowych, prewencyjnych i papieru oraz sporządzanie dokumentacji obrotu materiałowego

- realizacja zamówień oraz umów zawartych z kontrahentami KWP w zakresie swojego działania oraz bieżące monitorowanie ich przebiegu i ostateczne rozliczanie, w tym sporządzanie dokumentacji w zakresie zastosowania kar umownych dla kontrahentów

- prowadzenie rozliczeń finansowych

- sporządzanie dokumentów związanych z dystrybucją składników majątkowych do jednostek organizacyjnych KWP we Wrocławiu oraz KMP i KPP oraz ewidencjonowanie wytworzonych dokumentów

- sporządzanie sprawozdań i analiz w zakresie składników majątkowych znajdujących się w zasobach magazynowych

- przygotowywanie danych umożliwiających planowanie rzeczowo-finansowe dla jednostek Policji woj. dolnośląskiego oraz ich analiza

- sporządzanie projektów umów oraz dokumentów związanych z udzielaniem zamówienia publicznego

 

Warunki pracy

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku

- praca wymaga szczególnej koncentracji

- praca pod presją czasu wymiaru etatu

- praca wymaga sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne

- praca biurowa przy komputerze poniżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy

- praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu

- obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, drukarka, fax, telefon)

- budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych a narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę

- praca na poziomie III piętra

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze zamówień publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

- komunikatywność

- obsługa komputera w szczególności pakietu MS Office

- znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych i finansów publicznych

 

Wymagana dokumenty i oświadczenia:

- życiorys i list motywacyjny

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.

 

Termin składania dokumentów: 08 kwietnia 2014

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Wydział Kadr i Szkolenia   

ul. Podwale 31-33

50-040 Wrocław

 

 

Inne informacje:

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 1 274,21 zł brutto. Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne.  KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

Metryczka

Data publikacji : 07.05.2014
Data modyfikacji : 16.06.2016
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk - Wydział Kadr i Szkolenia
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Morzyński - Wydział Prezydialny KWP we Wrocławiu
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Morzyński
do góry