Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2014

starszy inspektor ds. zamówień publicznych w Wydziale Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych - Ogłoszenie nr: 160107 - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 160107
Data ukazania się ogłoszenia: 19-05-2014
Na stanowisko: starszy inspektor
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław


Status: nabór zakończony - bez wyboru kandydata 

 

Treść ogłoszenia:


Ogłoszenie nr: 160107

Data ukazania się ogłoszenia: 19 maja 2014 r.

 

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu

poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

starszy inspektor ds. zamówień publicznych w Wydziale Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

 

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

 

Wymiar etatu: 1

 

Liczba stanowisk pracy: 1
 

Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

                          ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

 

Miejsce wykonywania pracy:  Wrocław

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- przygotowywanie i prowadzenie wybranych postępowań przetargowych o udzielenie zamówienia publicznego poprzez pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej w celu umożliwienia jednostkom i komórkom organizacyjnym Policji dolnośląskiej zakupu potrzebnych dostaw, usług i robót budowlanych zgodnie z prawem zamówień publicznych

- przygotowywanie wspólnie z członkami komisji przetargowej propozycji decyzji zarządczych dla kierownika zamawiającego o uwzględnieniu lub odrzuceniu protestu, odrzuceniu oferty, wykluczeniu wykonawcy oraz unieważnieniu postępowania lub wyborze oferty najkorzystniejszej(wykonawcy) zgodnie z procedurami zamówień publicznych

- zapewnienie procesowi przetargowemu standardów kontroli finansowej poprzez diagnozowanie obszarów wrażliwych i obszarów ryzyka sprzyjających wystąpieniu zjawisk patologicznych( mających znamiona czynów kryminalnych) lub naruszenia dyscypliny finansowej

- weryfikacja planów oraz korekty wydatków rzeczowych wydziałów zaopatrujących w celu opracowania planu oraz korekt planu zamówień publicznych KWP we Wrocławiu zgodnie z postanowieniami prawa zamówień publicznych

- przygotowywanie sprawozdania z realizacji planu zamówień publicznych KWP we Wrocławiu w celu przekazania informacji do jednostek nadrzędnych oraz Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych

- obsługa systemu informacji o zamówieniach publicznych, portalu internetowego KWP we Wrocławiu oraz księgi zamówień publicznych w celu zapewnienia potencjalnym wykonawcom pełnej informacji o prowadzonych postępowaniach przetargowych  

 

Warunki pracy   

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

-  praca biurowa wykonywana w pozycji siedzącej. Wymaga działań oraz podejmowania decyzji o sposobie realizacji zadań w oparciu o jasno sprecyzowany cel. Wykonywanie zadań wymaga umiejętności analizy i interpretacji przepisów Na stanowisku pracy występują sytuacje bezprecedensowe, wymagające gruntownej analizy przepisów, często występują sytuacje wymagające odporności na stres. 

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne

- praca wykonywana jest w pomieszczeniu biurowym, przy monitorze komputerowym, oraz przy oświetleniu mieszanym (dzienne/sztuczne), wymagana jest także obsługa typowych urządzeń biurowych takich jak: komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe. Sporadycznie, charakter wykonywanych zadań wymaga delegowania pracownika.

 

 

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych

 

pozostałe wymagania niezbędne:

- umiejętność stosowania prawa w praktyce

- wiedza w zakresie Prawa zamówień publicznych

- umiejętność pracy w zespole

- umiejętność argumentowania i komunikatywność

- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych, stresowych i rozwiązywania problemów

- umiejętność analitycznego myślenia oraz syntezy informacji

 

Wymagania dodatkowe:

- wykształcenie administracyjne lub ekonomiczne

 

- Wymagana dokumenty i oświadczenia:

- życiorys i list motywacyjny

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego

- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.

 

Termin składania dokumentów: 30 maja 2014

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Podwale 31-33

50-040 Wrocław

 

 

Inne informacje:

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze oraz nazwę stanowiska. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,616 co stanowi kwotę 3 028,12 zł brutto. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne.  KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 18.08.2014
Data modyfikacji : 16.06.2016
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk - Wydział Kadr i Szkolenia
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Morzyński - Wydział Prezydialny KWP we Wrocławiu
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Morzyński
do góry