Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2014

starszy specjalista ds. inwestycji i remontów w Wydziale Inwestycji i Remontów - Ogłoszenie nr: 161853 - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 161853
Data ukazania się ogłoszenia: 22-07-2014
Na stanowisko: starszy specjalista
Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Status: nabór zakończony

Wyniki naboru (osoby):

Data publikacji wyniku: 25-08-2014
 

Wybrany kandydat: Dorota Kowalska, Wrocław

 

 

Treść ogłoszenia:


Ogłoszenie nr:  161853

Data ukazania się ogłoszenia: 22 lipca 2014 r.

 

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu

poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

starszy specjalista ds. inwestycji i remontów w Wydziale Inwestycji i Remontów

Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

 

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%

 

 

ogłoszenie o naborze  w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

 

 

Wymiar etatu: 1

 

Liczba stanowisk pracy: 1
 

Adres urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

                          ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

 

Miejsce wykonywania pracy: Wrocław i teren woj.dolnośląskiego

 

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- sprawowanie nadzoru nad przydzielonymi zadaniami inwestycyjnymi i remontowymi w zakresie planowania, rozliczeń i sprawozdawczości

- sprawowanie nadzoru nad stanem technicznym przydzielonych obiektów służbowych

- przygotowywanie dokumentacji wstępnej inwestycji i remontów (programy funkcjonalno-użytkowe, kosztorysy, specyfikacje i inne niezbędne do zaplanowania i wdrożenia inwestycji i remontów) oraz odbiór, ocena i opiniowanie dokumentacji technicznej w celu zapewnienia odpowiedniej realizacji zadania

- współdziałanie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie prowadzonych zadań remontowych i inwestycyjnych

 

Warunki pracy   

 

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

- praca w siedzibie urzędu oraz poza siedzibą urzędu w ramach wykonywania kontroli i nadzoru budowlanego (częste wyjazdy w teren)

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne

- wykonywanie pracy na terenie budowy

- narzędzia pracy: komputer (praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie), aparat fotograficzny, urządzenia pomiarowe

- oświetlenie naturalne i sztuczne 

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: wyższe profilowane- profil budowlany lub pokrewny

doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w przygotowywaniu i realizacji robót budowlanych

 

 

pozostałe wymagania niezbędne:

- znajomość przepisów ustaw Prawo budowlane i Prawo zamówień publicznych

- umiejętność stosowania prawa w praktyce

- samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań

- umiejętność pracy w zespole

- dyspozycyjność

 

Wymagania dodatkowe:

- uprawnienia budowlane lub w trakcie procedury uzyskania uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie

 

- Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- życiorys i list motywacyjny

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.

 

Termin składania dokumentów: 28 lipiec 2014

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Wydział Kadr i Szkolenia

ul. Podwale 31-33

50-040 Wrocław

 

 

Inne informacje:

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 2,000 tj. 3 747,68 zł brutto. Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne.  KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

 

 

 

 

 

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 25.08.2014
Data modyfikacji : 16.06.2016
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk - Wydział Kadr i Szkolenia
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Morzyński - Wydział Prezydialny KWP we Wrocławiu
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Morzyński
do góry