Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2007-2013

Wyniki: Inspektor ds. funduszy pomocowych w Wydziale Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (Ogłoszenie nr. 125046)

 

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 125046
Data ukazania się ogłoszenia: 02-07-2010
Na stanowisko: inspektor
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Status: nabór zakończony


Wyniki naboru (osoby):
1. Wybrany kandydat: Wojciech Guzdek, Wrocław
Data publikacji wyniku: 22-07-2010

 

 

Treść ogłoszenia


Ogłoszenie nr:  125046

Data ukazania się ogłoszenia:  2 lipiec 2010 r.

 

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

inspektor ds. funduszy pomocowych w Wydziale Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

 

ogłoszenie o naborze  w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

 

Wymiar etatu: 1

 

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy: Wrocław

                                            Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

                                            ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- opracowywanie projektów przedsięwzięć Policji dolnośląskiej współfinansowanych ze środków pomocowych kierując zespołem zadaniowym, w celu uzyskania dofinansowania z funduszy strukturalnych UE na ich realizację

- wdrażanie projektów Policji dolnośląskiej, które uzyskały współfinansowanie z funduszy strukturalnych UE

- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości i rozliczanie projektów Policji dolnośląskiej, które uzyskały współfinansowanie z funduszy strukturalnych UE, w celu wypełnienia postanowień umowy o współfinansowanie

- zarządzanie współfinansowanymi projektami w celu utrzymania wskaźników produktu i rezultatu projektu w okresie realizacji projektu

- zapewnienie by proces pozyskiwania środków pomocowych był realizowany w oparciu o przepisy regulujące problematykę pozyskiwania środków oraz zapewniał standardy kontroli finansowej, poprzez diagnozowanie obszarów wrażliwych i obszarów ryzyka

- analizowanie dokumentów programowych UE i krajowych z zakresu funduszy strukturalnych, w celu ustalenia potencjalnych źródeł współfinansowania przedsięwzięć Policji dolnośląskiej

- prowadzenie dokumentacji projektu, jej archiwizacja oraz obsługa systemu informacji o re4alizowanych projektach

-weryfikacja i koordynacja planów i działań jednostek i komórek Policji dolnośląskiej w zakresie pozyskiwania środków pomocowych, w celu wyselekcjonowania przedsięwzięć mających największe znaczenie dla realizacji strategii Policji

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: wyższe ekonomiczne

 

pozostałe wymagania niezbędne:

- 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze funduszy pomocowych, zarządzania projektem

- znajomość języka angielskiego na poziomie B-2

- umiejętność pracy w zespole

- wiedza z zakresu funduszy europejskich

- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych, stresowych oraz umiejętność rozwiązywania problemów

- umiejętność analitycznego myślenia oraz syntezy informacji

- umiejętność argumentowania i komunikatywność

 

 

 

Wymagania dodatkowe:

- wykształcenie wyższe prawnicze, politologiczne

- przeszkolenie z zakresu funduszy pomocowych

- znajomość języka niemieckiego na poziomie B-2

 

 

 

Wymagana dokumenty i oświadczenia:

- życiorys i list motywacyjny

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

- kopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.

 

Termin składania dokumentów: 7 lipiec 2010r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Wydział Kadr Sekcja Doboru 

ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław

 

Inne informacje:

Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu, zostaną poinformowani (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o terminie postępowania rekrutacyjnego. Aplikacje niekompletne lub  złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Złożone/nadesłane aplikacje nie będą zwracane.  Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64 .

KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

 

Metryczka

Data publikacji : 02.07.2010
Data modyfikacji : 17.06.2016
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Morzyński Wydział Prezydialny KWP we Wrocławiu
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Morzyński
do góry