Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2007-2013

inspektor ds. dekretowania dowodów księgowych oraz uzgadniania kont kosztów i wydatków w Wydziale Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (Ogłoszenie nr: 133220)-wynik naboru

 

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr:133220
Data ukazania się ogłoszenia: 30-03-2011
Na stanowisko: inspektor
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Status: nabór zakończony

Wyniki naboru (osoby):

Data publikacji wyniku: 12-05-2011
 

Wybrany kandydat:Agnieszka Zasada, Wrocław

 

 

Treść ogłoszenia:


Ogłoszenie nr: 133220

Data ukazania się ogłoszenia: 30 marca 2011 r.

 

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu

poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

inspektor ds. dekretowania dowodów księgowych oraz uzgadniania kont kosztów i wydatków w Wydziale Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

 

 

Wymiar etatu: 1

 

Liczba stanowisk pracy: 1
 

Miejsce wykonywania pracy: Wrocław

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- dekretacja operacji finansowych bankowych i kasowych oraz dekretacja list płac

- uzgadniane wysokości kosztów i wydatków budżetowych

- wprowadzanie dowodów księgowych do systemu księgowego KONTO

- sprawdzanie sum kontrolnych z dowodów księgowych z poniesionymi wydatkami w celu ustalenia ich zgodności

- oprawianie dowodów księgowych oraz list płac, w celu zapewnienia właściwego przechowywania dokumentów

 

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w księgowości

 

pozostałe wymagania niezbędne:

- znajomość ustawy przepisów o rachunkowości, klasyfikacji budżetowej

- umiejętność pracy w zespole

- wysoka kultura osobista

- umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych

- umiejętność analitycznego myślenia

- rzetelność, dokładność, skrupulatność

 

Wymagania dodatkowe:

- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w komórkach finansowych

- przeszkolenie w zakresie rachunkowości

 

Wymagana dokumenty i oświadczenia:

- życiorys i list motywacyjny

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

- kopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.

 

Termin składania dokumentów: 09 kwietnia 2011r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Wydział Kadr Sekcja Doboru

ul. Podwale 31-33

50-040 Wrocław

 

 

Inne informacje:

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych dokumentów lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

Metryczka

Data publikacji : 12.05.2011
Data modyfikacji : 17.06.2016
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk
Osoba udostępniająca informację:
Radosław Pakiet Wydział Kadr-Sekcja Doboru
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Morzyński
do góry