Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2017

starszy inspektor do spraw: ewidencji osobowej w Wydziale Kadr - Ogłoszenie o naborze nr 7131 z dnia 09 stycznia 2017 r. - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 7131 z dnia 09 stycznia 2017 r.

 

DATA OGŁOSZENIA

09 stycznia 2017

 

DATA WYNIKU

17 marca 2017

 

STATUS

koniec naboru

 

Nazwa stanowiska:

starszy inspektor

 

Nazwa urzędu

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

 

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale

31-33 50-040 Wrocław

 

Wyniki naboru:

nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata

 

Treść ogłoszenia:


Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr 7131 z dnia 09 stycznia 2017 r.

Oferty do:  16 stycznia 2017      

Wymiar etatu: 1     

Stanowiska: 1       

Status: Nabór w toku                          

Dodatkowe: 

                     

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw: ewidencji osobowej w Wydziale Kadr

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Wrocław
 

ADRES URZĘDU:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 

 

WARUNKI PRACY

-  praca biurowa, przy komputerze powyżej połowy dobowego czasu pracy

- praca odbywa się głównie w pozycji siedzącej i ma charakter pracy umysłowej

- praca w systemie jednozmianowym

- obsługa urządzeń biurowych

- stanowisko wyposażone w monitor ekranowy

- w pomieszczeniu zapewnione jest oświetlenie naturalne i sztuczne

 

ZAKRES ZADAŃ

- wydawanie legitymacji służbowych policjantom województwa dolnośląskiego na podstawie aktualizowanego systemu ewidencji wydrukowanych legitymacji policyjnych na drukach ścisłego zarachowania, według prognozowanego zamówienia rozpatrzonego przez Komendę Główną Policji w celu umożliwienia zgodnego z prawem wykonywania czynności służbowych przez policjantów

- ewidencjonowanie dokumentów służbowych wydawanych pracownikom i funkcjonariuszom Policji w celu realizacji obowiązków pracodawcy wynikających z przepisów prawa

- realizowanie spraw związanych z wydawaniem, przyjmowaniem dokumentów potwierdzających zatrudnienie, przeniesienie, zwolnienie pracowników i policjantów oraz potwierdzanie uprawnień do należnych świadczeń w celu weryfikowania i dostarczania informacji o zmianach kadrowych oraz identyfikacji osobowej pracownika

- prowadzenie i kompletowanie ewidencji urlopowej kierownictwa jednostek organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego oraz gromadzenie i sporządzanie zestawień zwolnień lekarskich funkcjonariuszy województwa dolnośląskiego

- prowadzenie i monitorowanie ewidencji terminów ważności poświadczeń bezpieczeństwa pracowników i funkcjonariuszy Wydziału Kadr w celu zachowania terminów uprawnień do informacji niejawnych policjantów i pracowników

- przygotowywanie i organizowanie uroczystości związanych z obchodami Święta Policji(raz w roku zadanie czasowe okres realizacji zadania około 5 miesięcy)

 

 

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

 

- wykształcenie: wyższe

- doświadczenie zawodowe: 2 lata w pracy administracyjnej

- rzetelność i dokładność

- bardzo dobra obsługa komputera- Word, Excel

- komunikatywność, wysoka kultura osobista

- posiadanie obywatelstwa polskiego

- korzystanie z pełni praw publicznych

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE

- doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w pracy w sekretariacie, znajomość zasad prowadzenia ewidencji urlopowej

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

 

- życiorys/CV i list motywacyjny

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

 

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do:  16 stycznia 2017 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres: 
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 
lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2 717,06 zł brutto  (mnożnik kwoty bazowej 1,4500)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. 

Legenda

 

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki:

  • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
  • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
  • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.

 

 

 

Zastępstwo

Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że urząd poszukuje kandydatów do pracy na czas przewidywanej nieobecności swojego pracownika. Jeśli w ogłoszeniu nie wskazano okresu zastępstwa, możesz o to spytać w urzędzie. Osoba zatrudniona na zastępstwo jest członkiem korpusu służby cywilnej.

 

 

 

 

 

Metryczka

Data publikacji : 09.01.2017
Data modyfikacji : 17.03.2017
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Morzyński Wydział Prezydialny KWP we Wrocławiu
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Morzyński
do góry