Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2022

Audytor wewnętrzny ds. audytu wewnętrznego/Jednoosobowe stanowisko ds. audytu wewnętrznego - Ogłoszenie o naborze nr 93353/22.02.2022 - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 93353 z dnia 22 lutego 2022 r.

DATA OGŁOSZENIA
22 lutego 2022

DATA WYNIKU
31 marca 2022

STATUS
koniec naboru

Nazwa stanowiska:
audytor wewnętrzny

Nazwa urzędu
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Adres urzędu:
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Wyniki naboru:
nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Sławomir Lewandowski Wrocław


Treść ogłoszenia:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Ogłoszenie o naborze nr 93353/22.02.2022    

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydata\kandydatkę na stanowisko:

Audytor wewnętrzny ds. audytu wewnętrznego / Jednoosobowe stanowisko ds. audytu wewnętrznego

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

priority for people with disability
Liczba stanowisk: 1        

Wymiar etatu: 1      

Status: Nabór w toku                           

Miejsce pracy: Wrocław

Ważne do:  04 marca  2022     
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
(Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy)

- przeprowadzanie planowanych zadań audytowych obejmujących badanie systemów zarządzania
i kontroli w jednostce w celu uzyskania i przedstawienia kierownikowi jednostki obiektywnej
i niezależnej oceny dotyczącej funkcjonowania tych systemów
- wykonywanie czynności doradczych (z własnej inicjatywy lub na polecenie kierownika jednostki) mających na celu przedstawienie opinii lub zaleceń dotyczących usprawnienia funkcjonowania jednostki
- opracowywanie technik przeprowadzania zadań audytowych (biorąc pod uwagę specyfikę obszaru poddawanego audytowi oraz cele zadania) w celu określenia założeń organizacyjnych oraz przygotowania harmonogramu realizacji zadania audytowego
- sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zadań audytowych w celu przedstawienia audytowanemu oraz kierownikowi jednostki poczynionych ustaleń oraz zaleceń mających na celu usprawnienie działania jednostki
- przygotowanie na podstawie analizy ryzyka rocznego planu audytu oraz określenie obszarów ryzyka, które powinny zostać objęte audytem wewnętrznym w kolejnych latach w celu określenia strategii pracy komórki w perspektywie średnio i długookresowej
- przeprowadzanie czynności sprawdzających w celu oceny dostosowania działań jednostki
do zgłoszonych przez audytora wewnętrznego uwag i wniosków
- prowadzenie dokumentacji audytu (akta stałe i bieżące) w celu udokumentowania wszystkich czynności i zdarzeń, które mają istotne znaczenie dla ustaleń audytu wewnętrznego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą:
(Wymagania niezbędne)
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym
z przeprowadzaniem audytu wewnętrznego lub kontroli
- kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego według odrębnych przepisów
- samodzielność, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność analizowania i interpretowania przepisów prawa
- umiejętność logicznego formułowania myśli, komunikatywność i kreatywność
- znajomość i umiejętność stosowania narzędzi i technik audytorskich
- znajomość prawa finansów publicznych, zasad rachunkowości, procedur budżetowych, zamówień publicznych i kodeksu postępowania administracyjnego
- swobodne posługiwanie się narzędziami pakietu Microsoft Office
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie
(wymagania dodatkowe)
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawnicze, administracyjne
- doświadczenie zawodowe: 3 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej w obszarze audytu, kontroli lub finansów
- ukończone studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu audytu wewnętrznego
- znajomość zagadnień w dziedzinie funduszy strukturalnych, systemów informatycznych
Dostępność:
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy:
- praca biurowa, przy komputerze powyżej polowy dobowego czasu pracy
- praca odbywa się głównie z pozycji siedzącej i ma charakter pracy umysłowej
- praca w systemie jednozmianowym
- obsługa urządzeń biurowych
- stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
- w pomieszczeniu zapewnione jest oświetlenie naturalne i sztuczne
Dodatkowe informacje:
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 3,1263 co stanowi kwotę 6 352,52 brutto, plus  dodatek z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu
e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 871 40 64.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie kwalifikacji zawodowych do przeprowadzania audytu wewnętrznego według odrębnych przepisów
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończonych studiów podyplomowych lub szkolenia z zakresu audytu wewnętrznego
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji  procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu,   moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach  w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru  na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie  należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
Aplikuj do:
(termin i miejsce składania dokumentów)
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00
•    Dokumenty należy złożyć do: 04 marca 2022r.
•    Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzane danych osobowych:
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administratorem danych jest: Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu,
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław

Kontakt do IOD: Inspektor Ochrony Danych w KWP we Wrocławiu, ul. Podwale
31-33, 50-040 Wrocław, e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

Informacje o odbiorcach danych: Wydział Kadr KWP we Wrocławiu

Okres przechowywania danych:
Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

Uprawnienia:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania;
2) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy;
3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych;
4) prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

- żądanie realizacji w/w praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora
danych, podany powyżej;

Podstawa prawna przetwarzania danych:
1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2) art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje:
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

 

Metryczka

Data publikacji : 22.02.2022
Data modyfikacji : 31.03.2022
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk Wydział Kadr KWP we Wrocławiu
Osoba udostępniająca informację:
Honorata Matyja Wydział Prezydialny KWP Wrocław
Osoba modyfikująca informację:
Honorata Matyja
do góry