Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2023

inspektor do spraw: inwentaryzacji i likwidacji majątku KWP we Wrocławiu w Zespole do spraw Inwentaryzacji - Ogłoszenie o naborze nr 127419/21.09.2023 - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 127419 z dnia 21 września 2023 r.

DATA OGŁOSZENIA
21 września 2023

DATA WYNIKU
30 października 2023

STATUS
koniec naboru

Nazwa stanowiska:
inspektor

Nazwa urzędu
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Adres urzędu:
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Wyniki naboru:
nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Agata Bechta Smolec


Treść ogłoszenia:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Ogłoszenie o naborze nr 127419/21.09.2023    

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydata\kandydatkę na stanowisko:

inspektor do spraw: inwentaryzacji i likwidacji majątku KWP we Wrocławiu w Zespole do spraw Inwentaryzacji

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Piktogram  oznaczający pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Liczba stanowisk: 1        

Wymiar etatu: 1      

Status: Nabór w toku                           

Miejsce pracy: Wrocław

Ważne do:  03 października 2023     
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
(Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy)

-  koordynuje i nadzoruje poprzez wyrywkowe kontrole, pracę powołanych komisji inwentaryzacyjnych, w celu ustalenia stanu faktycznego majątku i jego wartości w terminach określonych ustawą o rachunkowości. Czasowo koordynuje pracę znacznej liczby osób podległych merytorycznie (np. uczestniczących w procedurze inwentaryzacji – ok. 60 osób)
- weryfikuje otrzymaną dokumentację, formułuje wnioski dotyczące Rozliczenia ewentualnych różnic inwentaryzacyjnych, ujmując je w sprawozdaniu przedkładanym kierownikowi jednostki celem zatwierdzenia
- planuje i przewodniczy pracom przy likwidacji majątku, sprzedaży w trybie przetargu, sporządza dokumentacje w tym zakresie – protokoły likwidacji, dokumentacje przetargu, aukcji w celu zapewnienia właściwego sposobu i trybu gospodarowania mieniem oraz wystawienia dowodów rozchodu przez właściwe wydziały merytoryczne umożliwiające wyksięgowanie składników majątku
- opracowuje projekty aktów prawnych dotyczących przeprowadzanych i inwentaryzacji, likwidacji sprzedaży w trybie przetargów (aukcji) składników majątku oraz przygotowuje projekty planów  inwentaryzacji, likwidacji w celu realizacji wyszczególnionych zadań oraz zagwarantowania ustawowych terminów, odpowiednich metod w przypadku inwentaryzacji
- przeprowadza szkolenia członków komisji (zespołów) inwentaryzacyjnych i osób odpowiedzialnych materialnie za powierzone mienie oraz udziela instruktażu w trakcie prac, doradza w sytuacjach problemowych w celu zapewnienia prawidłowego wykonania czynności inwentaryzacyjnych
- dokonuje wyrywkowych kontroli czynności likwidacji składników majątku (wielkogabarytowych) w jednostkach Policji woj. dolnośląskiego celem nadzoru prawidłowo przeprowadzonej procedury likwidacji mienia
- tworzy, ewidencjonuje i rozlicza druki inwentaryzacyjne (ścisłego zarachowania), prowadzi obsługę kancelaryjno-biurową zespołu, archiwizuje i przekazuje akta spraw do archiwum celem zapewnienia prawidłowej pracy oraz właściwego obiegu dokumentów

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą:
(Wymagania niezbędne)

- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w pracy biurowej
- znajomość i umiejętność stosowania ustawy o rachunkowości
- znajomość problematyki dotyczącej technik oraz organizacji procesu inwentaryzacji
- znajomość przepisów i zagadnień w zakresie gospodarki składnikami majątku, w tym procedur organizowania przetargów i aukcji
- umiejętności rozwiązywania problemów
- prawo jazdy kat. B
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r.
o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie
(wymagania dodatkowe)
- wykształcenie: wyższe
- przeszkolenie: z zakresu zasad przygotowania, przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia z zakresu inwentaryzacji

Dostępność:
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy:

- praca w siedzibie urzędu, praca w terenie (podległe jednostki, piwnice, garaże, wiaty)

Dodatkowe informacje :

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1, 9000 co stanowi kwotę 4 161,86 brutto, plus  dodatek z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu
e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 871 40 64.

Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)

- życiorys/CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie prawa jazdy kat.B
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z zakresu zasad przygotowania, przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji  procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu,   moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach  w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru  na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie  należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
Aplikuj do:
(termin i miejsce składania dokumentów) w formie papierowej
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00
•    Dokumenty należy złożyć do: 03 października 2023r.
•    Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzane danych osobowych:
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administratorem danych jest: Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu,
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław

Kontakt do IOD: Inspektor Ochrony Danych w KWP we Wrocławiu, ul. Podwale
31-33, 50-040 Wrocław, e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

Informacje o odbiorcach danych: Wydział Kadr KWP we Wrocławiu

Okres przechowywania danych:
Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

Uprawnienia:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania;
2) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy;
3) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych;
4) prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych);

- żądanie realizacji w/w praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora
danych, podany powyżej;

Podstawa prawna przetwarzania danych:
1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2) art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14
lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje:
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Metryczka

Data publikacji : 21.09.2023
Data modyfikacji : 30.10.2023
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk Wydział Kadr KWP we Wrocławiu
Osoba udostępniająca informację:
Honorata Matyja Wydział Prezydialny KWP Wrocław
Osoba modyfikująca informację:
Honorata Matyja
do góry