Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2007-2013

Ogłoszenie wyniku - inspektor ds. ewidencji osobowej w Wydziale Kadr (ogłoszenie nr 134555) - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie nr: 134555
Data ukazania się ogłoszenia: 25-05-2011
Na stanowisko: inspektor
Miejsce wykonywania pracy: Wrocław
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław


Nazwa urzędu: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Status: nabór zakończony

Wyniki naboru (osoby):

Data publikacji wyniku: 21-06-2011

Wybrany kandydat: Małgorzata Gawor, Wrocław

 

Treść ogłoszenia:


Ogłoszenie nr:  134555

Data ukazania się ogłoszenia: 25 maja 2011 r.

 

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu

poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

inspektor ds. ewidencji osobowej w  Wydziale Kadr

Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu

 

Wymiar etatu: 1

 

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy: Wrocław

                                                Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

                                                ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- pełnienie obowiązków operatora systemu KADRA poprzez wprowadzanie i aktualizowanie stosownych zmian w celu zapewnienia bieżącej informacji

- sporządzanie listów gratulacyjnych, rozkazów personalnych o przyznaniu nagród oraz rozkazów dotyczących delegowania służbowego

- zapewnienie prawidłowego obiegu rozkazów personalnych i awansowych

- analizowania pod względem formalnym wniosków awansowych dotyczących mianowania w stopniu, nadania medalu lub odznaczenia

- przygotowywanie i organizowanie uroczystości związanych z obchodami Święta Policji (raz w roku, zadanie czasowe, okres realizacji zadania około 5 miesięcy)

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej

 

pozostałe wymagania niezbędne:

- umiejętność biegłej obsługi komputera

- rzetelność i terminowość

- umiejętność komunikacji i budowania stosunków przez współpracę

 

Wymagana dokumenty i oświadczenia:

- życiorys i list motywacyjny

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

 

 

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

- kopie świadectw pracy, dokumentów potwierdzających wymagany staż, kwalifikacje itp.

 

 

 

 

 

 

Termin składania dokumentów:  04 czerwca 2011r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Wydział Kadr Sekcja Doboru 

ul. Podwale 31-33

50-040 Wrocław

 

 

Inne informacje:

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze.Kandydaci, którzy spełnią wymogi określone w ogłoszeniu, zostaną  poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru. Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych dokumentów lub  złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne.  KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.

Metryczka

Data publikacji : 21.06.2011
Data modyfikacji : 17.06.2016
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Zbigniew Czarnik
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Morzyński Wydział Kadr i Szkolenia
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Morzyński
do góry