Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2021

kierownik sekcji do spraw: materiałów pędnych i smarów w Wydziale Transportu - Ogłoszenie o naborze nr 74655/18.02.2021 - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 74655 z dnia 18 lutego 2021 r.

DATA OGŁOSZENIA

18 lutego 2021

DATA WYNIKU

29 marca 2021

STATUS

koniec naboru

Nazwa stanowiska:

kierownik sekcji

Nazwa urzędu

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Adres urzędu:

ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Wyniki naboru:

nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Mariusz Kujawa Wrocław


Treść ogłoszenia:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ulica Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Ogłoszenie o naborze nr 74655/18.02.2021

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydata\kandydatkę na stanowisko:

kierownik sekcji do spraw: materiałów pędnych i smarów w Wydziale Transportu

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Status: Nabór w toku
Miejsce pracy: 54-151 Wrocław ulica Gen.I.Połbina 1
Ważne do: 02 marca 2021 roku

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:
(Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy)

  • planowanie, nadzorowanie i kontrolowanie realizacji zadań rzeczowych z zakresu gospodarki materiałami pędnymi i smarami w garnizonie dolnośląskim oraz  kolumny transportowej KWP we Wrocławiu
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania kolumny transportowej KWP we Wrocławiu pod kątem realizacji zadań nałożonych na Wydział Transportu
  • organizowanie i nadzorowanie zaopatrzenia KWP, KMP, KPP w materiały pędne i smary poprzez planowanie rzeczowo-finansowe, ustalanie limitów finansowych oraz ich korekt, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych i innych powoływanych na podstawie decyzji kierownika jednostki, w celu właściwej realizacji zakupów
  • monitorowanie, analizowanie i kontrolowanie bieżącego zużycia materiałów pędnych i smarów przez wszystkie jednostki Policji garnizonu dolnośląskiej Policji w świetle zasad racjonalizacji, celowości i gospodarności
  • planowanie, prowadzenie i analiza efektów pracy w ramach nadzoru instancyjnego w zakresie gospodarki materiałów pędnych i smarów przez komórki i jednostki podległe KWP we Wrocławiu
  • nadzorowanie gospodarki magazynowej oraz prowadzenie bieżącego nadzoru nad prawidłowością zabezpieczeń technicznych obiektu stacji paliw, magazynów materiałów pędnych i smarów KWP we Wrocławiu, zapewnienie w tym zakresie właściwego zabezpieczenia warunków bhp i ppoż.
  • planowanie, organizowanie i zapewnienie właściwego przygotowania inwentaryzacji i wybrakowań materiałów pędnych i smarów, składników majątkowych kolumny transportowej  KWP we Wrocławiu
  • prowadzenie gospodarki odpadami niebezpiecznymi (mpis) wytwarzanymi przez służbową  Stację Paliw, Stacje Obsługi Samochodów KWP we Wrocławiu i prowadzenie w tym zakresie nadzoru

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą:
(Wymagania niezbędne)

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: 2 lata doświadczenia w zakresie zarządzania zespołem ludzkim i składnikami majątkowymi
  • znajomość zagadnień z zakresu gospodarowania materiałami pędnymi i smarami
  • dyspozycyjność
  • posiadanie prawa jazdy kat. B- kierowanie pojazdami samochodowymi
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie
(wymagania dodatkowe)

  • wykształcenie: wyższe techniczne
  • doświadczenie zawodowe: 10 lat pracy zawodowej
  • dostęp do informacji niejawnych
  • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
  • znajomość przepisów szczególnych regulujących pracę kierowców

Dostępność:

  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy:

  • praca kancelaryjno-biurowa oraz koordynacyjno-nadzorcza na obiektach siedziby urzędu
  • okresowo praca poza siedzibą urzędu (wyjazdy)
  • kontakt z instytucjami publicznymi oraz podmiotami gospodarczymi
  • realizowanie nadzoru wewnętrznego w siedzibach terenowych urzędu
  • stanowisko decyzyjne-stres
  • praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym
  • narzędzia pracy: komputer- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, telefon, fax
  • w głównej siedzibie urzędu (budynek wielokondygnacyjny) znajduje się winda ułatwiająca dostęp do poszczególnych pięter dla  osób niepełnosprawnych
  • ograniczona możliwość poruszania się dla osób niepełnosprawnych w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych urzędu (budynek dwukondygnacyjny)- brak windy
  • w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych urzędu  brak toalet przystosowanych dla inwalidów

Dodatkowe informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był mniejszy niż 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 2,1133 co stanowi kwotę 4 294,14 zł brutto, plus  dodatek z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego)
o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 47 871 40 64.

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • życiorys/CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie posiadania prawa jazdy kat. B
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie dostępu do informacji niejawnych
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji  procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu,   moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach  w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru  na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie  należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

Aplikuj do:

(termin i miejsce składania dokumentów)
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ulica Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ulicy Plac Muzealny od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 15.00

  • Dokumenty należy złożyć do: 02 marca 2021 roku
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Przetwarzane danych osobowych:

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administratorem danych jest: Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu, ulica Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Kontakt do IOD: Inspektor Ochrony Danych w KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

Informacje o odbiorcach danych:
Wydział Kadr KWP we Wrocławiu

Okres przechowywania danych:
Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

Uprawnienia:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania;
  2. prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy;
  3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych;
  4. prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
  • żądanie realizacji w/w praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

Podstawa prawna przetwarzania danych:

  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  2. art.221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art.6 ust. 1 lit. c RODO;
  3. art.6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust.2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje:
Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Metryczka

Data publikacji : 18.02.2021
Data modyfikacji : 29.03.2021
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk
Osoba udostępniająca informację:
Honorata Matyja Wydział Prezydialny KWP we Wrocławiu
Osoba modyfikująca informację:
Honorata Matyja
do góry