Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2021

Zastępca Naczelnika Wydziału w Wydziale Inwestycji i Remontów - Ogłoszenie o naborze 85276/01.10.2021 - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 85276 z dnia 01 października 2021 r.

DATA OGŁOSZENIA

01 października 2021

DATA WYNIKU

26 października 2021

STATUS

koniec naboru

Nazwa stanowiska:

zastępca naczelnika wydziału

Nazwa urzędu

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Adres urzędu:

ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Wyniki naboru:

nabór zakończony bez wyboru kandydatki/kandydata


Treść ogłoszenia:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 

Ogłoszenie o naborze 85276 / 01.10.2021

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydata\kandydatkę na stanowisko:
Zastępca Naczelnika Wydziału w Wydziale Inwestycji i Remontów
Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnych

Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Status: Nabór w toku
Miejsce pracy: ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Ważne do:11 października 2021 roku

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

(Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy)

  • przygotowywanie planów inwestycyjnych i remontowych w zakresie rzeczowym i finansowym
  • przydzielanie i rozdzielanie zadań inwestycyjnych i remontowych
  • nadzór i organizacja pracy Zespołu Inwestycji      
  • nadzór nad przygotowywaniem dokumentów sprawozdawczych i informacyjnych z zakresu działalności inwestycyjnej i remontowej
  • opiniowanie w zakresie struktury organizacyjnej wydziału, obsady personalnej stanowisk, zatrudniania i zwalniania oraz przydatności pracowników na stanowiskach
  • udział w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego
  • udział w pracach komisji powołanych do odbioru robót budowlanych
  • sprawowanie nadzoru instancyjnego nad jednostkami Policji województwa dolnośląskiego
  • zastępowanie naczelnika wydziału i zastępcy naczelnika wydziału

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą:

(Wymagania niezbędne)

  • wykształcenie: wyższe z tytułem zawodowym magistra
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat w administracji publicznej (w tym 2 lata w zakresie koordynacji pracy zespołu)
  • znajomość przepisów prawa z zakresu finansów publicznych
  • znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa
  • znajomość klasyfikacji budżetowej
  • znajomość zasad gospodarowania składnikami majątku skarbu państwa
  • umiejętność organizacji pracy i strategicznego myślenia
  • umiejętność działania w sytuacjach kryzysowych
  • umiejętność zarządzania zespołem
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

Dostępność:

  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy:

  • praca w siedzibie urzędu
  • wyjazdy służbowe
  • praca w terenie
  • zagrożenie korupcją
  • narażenie na stres
  • narzędzia pracy: stanowisko komputerowe, kserokopiarka, faks itd.
  • oświetlenie naturalne i sztuczne
  • pomieszczenie biurowe na parterze, toaleta na parterze przystosowana dla osób niepełnosprawnych, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych

Dodatkowe informacje :

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 3,9298 co stanowi kwotę 7 985,20 zł brutto, plus  dodatek z tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 871 40 64.

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • życiorys/CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji  procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu,   moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach  w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru  na stanowisko.......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie  należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

Aplikuj do:

(termin i miejsce składania dokumentów)

Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres: 
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 
lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między godziną 8.00 a 15.00

Dokumenty należy złożyć do:  11 października 2021 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Przetwarzane danych osobowych:

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administratorem danych jest: Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu,
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław

Kontakt do IOD: Inspektor Ochrony Danych w KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych:

przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

Informacje o odbiorcach danych: Wydział Kadr KWP we Wrocławiu

Okres przechowywania danych:
Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

Uprawnienia:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania;
  2. prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także w związku z tym prawo do żądania usunięcia danych, co skutkować będzie zakończeniem współpracy;
  3. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych;
  4. prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
  • żądanie realizacji w/w praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

Podstawa prawna przetwarzania danych:

  1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.art.


Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje:

Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Metryczka

Data publikacji : 01.10.2021
Data modyfikacji : 26.10.2021
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk
Osoba udostępniająca informację:
Honorata Matyja Wydział Prezydialny KWP we Wrocławiu
Osoba modyfikująca informację:
Honorata Matyja
do góry