Wyniki ogłoszeń - nabór zakończony 2017

starszy inspektor do spraw: rozrachunków i roszczeń z tytułu szkód w Wydziale Finansów - Ogłoszenie o naborze nr 13117 z dnia 14 lipca 2017 r. - wynik naboru

Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 13117 z dnia 14 lipca 2017 r.

 

DATA OGŁOSZENIA

14 lipca 2017

 

DATA WYNIKU

31 sierpnia 2017

 

STATUS

koniec naboru

 

Nazwa stanowiska:

starszy inspektor

 

Nazwa urzędu

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

 

Adres urzędu:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale

31-33 50-040 Wrocław

 

Wyniki naboru:

oferty kandydatek/kandydatów nie spełniały wymagań formalnych

 

Treść ogłoszenia:


Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Ogłoszenie o naborze nr  13117   z dnia  14 lipca 2017r.

Oferty do:  26 lipca 2017      

Wymiar etatu: 1     

Stanowiska: 1       

Status: Nabór w toku                          

Dodatkowe: 

                     

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw: rozrachunków i roszczeń z tytułu szkód w Wydziale Finansów

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

Wrocław
 

ADRES URZĘDU:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 

 

WARUNKI PRACY

 

- praca siedząca

- praca wymaga szczególnej koncentracji

- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk

- praca przy komputerze

- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks)

- budynek częściowo przygotowany do osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę, barierą architektoniczną dla osób niepełnosprawnych ruchowo np. na wózku inwalidzkim jest umiejscowienie pomieszczeń biurowych na poziomie bez dostępu do windy

 

ZAKRES ZADAŃ

 

- dokonywanie analiz dokumentacji sporządzanej przez komórki i jednostki organizacyjne z postępowań szkodowych, przygotowywanie projektów decyzji w sprawach szkód finansowych powstałych w wydziale Finansów oraz prowadzenie windykacji powstałych z tego tytułu należności Skarbu Państwa

 - prowadzenie korespondencji ze sprawcami szkód, wzywanie ich do zapłaty oraz przygotowywanie dokumentacji do egzekucji komorniczej

- uzgadnianie kont rozrachunków i roszczeń z tytułu szkód oraz rozliczeń międzyokresowych przychodów przy wykorzystaniu specjalistycznego systemu księgowego KONTO

- uzgadnianie wysokości kosztów i wydatków budżetowych wykazanych w ewidencji księgowej przy wykorzystaniu specjalistycznego systemu księgowego KONTO

- dekretowanie należności z tytułu szkód i roszczeń celem ujęcia ich w dniu dokonania operacji w ewidencji księgowej przy wykorzystaniu specjalistycznego systemu księgowego KONTO

- sporządzanie sprawozdań z rozrachunków z tytułu szkód celem przedstawienia ilości i wartości szkód powstałych w majątku jednostki w danym roku

- wprowadzanie do systemu KONTO dowodów księgowych celem ujęcia wszystkich operacji gospodarczych w ewidencji księgowej

- przygotowywanie dokumentów księgowych do przekazania do archiwum

 

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

 

- wykształcenie: średnie ekonomiczne

- doświadczenie zawodowe: 2 lata w pracy w księgowości

- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, finansach publicznych

- umiejętność stosowania w praktyce obowiązujących przepisów

- umiejętność pracy w zespole

- wysoka kultura osobista

- umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych

- posiadanie obywatelstwa polskiego

- korzystanie z pełni praw publicznych

- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe

 

WYMAGANIA DODATKOWE

 

- przeszkolenie w zakresie rachunkowości budżetowej

- 1 rok doświadczenia w pracy w administracji lub komórkach finansowych

 

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

 

- życiorys/CV i list motywacyjny

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

 

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia w zakresie rachunkowości budżetowej

- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia w zakresie rocznego doświadczenia w pracy w administracji lub komórkach finansowych

 

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do:  26 lipca 2017 r.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres: 
    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław 
    lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00

 

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2 754,54  zł brutto  (mnożnik kwoty bazowej 1,47)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne). 
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. 
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64

 

Legenda

Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Ogłoszenie z tym symbolem oznacza, że pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki:

złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,

spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,

po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.

 

Metryczka

Data publikacji : 31.08.2017
Data modyfikacji : 31.08.2017
Podmiot udostępniający informację:
KWP we Wrocławiu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Joanna Strąk
Osoba udostępniająca informację:
Krzysztof Morzyński Wydział Prezydialny KWP we Wrocławiu
Osoba modyfikująca informację:
Krzysztof Morzyński
do góry